1 September 2012

Känns konstigt att det är helg när man varit ute och festat både onsdag och torsdag, då känns liksom fredagen som en söndag. Skönt att det inte är så! I onsdags var Alva och Micke över på en liten rymdträff och i torsdags var jag ut med Åsa och två killpolare på Lunds nation och dansade loss! Igår tog både jag och Alex det lugnt efter en vecka med fest och nollning. Vi gick till hemmakväll och hyrde film och köpte med oss sushi hem. Riktigt skönt att vakna upp en lördag utan att vara bakis, så jag drog till gymmet och körde stenhårt. Är helt slut i hela kroppen så vi får se om jag orkar gå och köpa någon middag tills ikväll!


Kommentarer
Postat av: Bismillah

fin bild :)

2012-12-30 @ 23:58:34
URL: http://quraninswedish.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0