Uppdatering

Förra helgen var jättelyckad! På fredagen var jag ute i alnarp med klassen och hade jätte kul med SLU studenter. Dom välkomnade oss i kostym och pilotbrillor och behandlade oss som internatstudenter då vi var tvungna att ställa upp i led och gå och sjunga haha. Efter det fick vi dock middag, alkohol och underhållning. På lördagen tittade jag på melodifestivalen med alex familj. Nu är jag i Stockholm och har redan hunnit med en rad saker. I tisdags var jag och tog bort mitt bandage och träffade en arbetsterapeut för att lära mig hur jag ska träna upp handen så att jag kan röra den normalt igen. Den var jätte stel i tisdags men efter lite träning tror jag att jag lyckats mjuka upp den en aning. Igår var jag och shoppade med Malin och färgade även hennes hår. På kvällen kom även Amanda och lilla Zilla över på middag. Idag var jag iväg på fika och shopping med Rebecka och kom hem med fina grejer och en lite tommare plånbok! Nu ska jag göra mig klar för att gå hem till pappa för att äta middag. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0