Snow White

Har jobbat torsdag och fredag denna vecka och måste säga att det är ett jobb som varierar från att vara rätt bra till att bli förskräckligt, men så är det väl när man har med sjuka människor att göra. Idag har jag i alla fall fått vara ledig och har suttit i solen och bränt fläsket lite, man får ju passa på när solen skiner vilket verkar vara sällsynt denna sommar. Jag och Mamma har även äntligen bokat biljetter till England för att hälsa på brorsan. Vi åker 2-8:e augusti precis efter jag slutat jobba. Det ska bli jätte kul och nu har jag något att se fram emot när jobbet slutar också! Jag och mamma var också iväg och tittade på Snow White & the huntsman på bio och kom precis hem. Jag tyckte filmen var jätte bra fast slutet blev en riktig besvikelse! Ett stort plus till en riktigt läcker jägare i filmen(förlåt älskling).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0