Jag lever!

Tjatja bloggen det var inte igår. Jag ser att jag inte ens har uppdaterat att jag varit i Egypten eller någonting, jag är en dålig bloggare. Eftersom alla som läser detta redan vet hur det var i Egypten så tänker jag berätta om min kväll igår istället! Jag och Malin åkte hem till Amanda som var bebisfri och satt där och drack vin innan vi tog tåget till Jakoberg för att gå på riddare Jakob eller mp som det också kallas. Vi dansade och hade skitkul men måste säga att det var ett allmänt sunkigt och b ställe med brist på roligt folk, ja brist på folk överhuvudtaget. Kanske finns en anledning till varför man åker in till stan och festar?:P Idag mår man som man förtjänar, trött och med nackapärr så vad är då bättre än att ligga i sängen hela dagen och ha Ice Age maraton? Hoppas ni alla har det bra, om det nu är någon trogen läsare som fortfarande läser detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0