26 Juni

Idag har varit en dag som har kostat sjukt mycket trots att jag bara legat hemma och kollat på kanal 5play hela dagen. Jag har nämligen betalat första hyran på nya lägenheten i Lund och även köpt tågbiljetter ner dit tills nästa helg. Så nu är det hål i plånboken och det är tur att jag ska börjar jobba på torsdag och fyller på lite igen. Ska bli jätte skönt att åka ner nästa helg och bo i den när man ändå betalar för den såhär över sommaren. Får hoppas att det blir fint sommarväder också så jag och Alex kan mysa lite i Lund som är så mysig på sommaren! Nu ska jag äta ost och skinkpaj som jag nyss lagat till mig och mamma, sen blir det en powerwalk om vädret tillåter. Och efter det jordgubbar, eftersom vädret inte ger någon sommarkänsla får man skapa den själv! Hoppas ni alla har en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: alv

Nice! hoppas du trivs i nya lägenheten :)puss

Svar: Ja du måste komma å hälsa på sen :)
Victoria

2012-06-27 @ 14:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0