Helgen i Lund

Jag sitter just nu på tåget påväg hem från Lund där jag har spenderat en underbar helg i min och Alex nya lägenhet. I fredags var jag och Alex mamma och shoppade lite tråkiga vuxensaker på ÖB, tråkigt att lägga pengarna på men nödvändigt. Igår var jag och Alex på bio och såg Avengers, rätt bra film faktiskt. Efter det lagade vi fläskkarre,mums. Idag har det varit strålande väder så vi har tagit en promenad genom halva Lund, bland annat till Stadsparken och botaniska trädgården, gått in i stora kyrkan, invigt min nya cykel samt ätit en glass på torget. Det har varit underbart och jag längtar så tills vi flyttar in på riktigt och får dit våra egna saker. Men först blir det 3 veckosr jobb till! Här kommer lite bilder på mins dagar i Lund samt lite på huset vi bor i och lägenheten:)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ser ju jättefint ut.

Svar: Ja det är jättefint!:)
Victoria

2012-07-10 @ 06:27:48
Postat av: albert

åh! gud va mysigt ni har det :D måste komma o hälsa på i lundis. hoppas du har en fin sommar <3

Svar: Ja det får du verkligen ta å göra!:D Detsamma :) <3
Victoria

2012-07-10 @ 13:13:23
URL: http://momentoz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0