10 juli 2012

Idag är jag ledig från jobbet och har egentligen inte gjort annat än att dega hemma framför datorn och bakat kakor. Tyvärr blev dom så fula så ni får inte se dom men tro mig de är farligt goda, mums! Ikväll skulle jag egentligen ut och äta middag med Rebecka men hon blev tyvärr sjuk så det blev inget av med det. I brist på andra bilder tänkte jag visa mina senaste inköp till garderoben, en blus med fräcka mönster och en svart klänning. Klänningen är enkel och stelren men den urringade ryggen gör den lite roligare. Hittade den för 49:- på rean!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna & Stina

åh vilken fin blogg du har ! kika gärna in på vår och lämna spår!!

Ha en bra dag / Hanna och Stina

2012-07-10 @ 21:33:58
URL: http://hannasstina.blogg.se
Postat av: Anonym

Skulle du nån gång vilja sälja klänningen kan du få ett par hundra för den!

Svar: Haha köpte den ju för 50 spänn så det vore ju en klar vinst ;)
Victoria

2012-07-19 @ 11:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0