Vinterdag

Är ledig idag för att plugga inför tentan och eftersom det var strålande sol och snö ute bestämde jag mig för att ta en promenad. Det är inte ofta jag får för mig sådana saker ska jag tala om! När jag gick längs vägen kom en EPA körande med någon ung kille i. Han trodde säkert han var skit cool där han satt tillbakalutad, körandes med bara en hand med dunkande musik. Jag började i alla fall asgarva inombords jag trodde bara folk ute på landet vågade köra runt i såna för riktigt fula är dom !!! Nog med elakheter. Imorgon ska jag använda mig av presentkortet jag fick av Gunilla i studentpresent och gå och få en ansiktsbehandling Lyx! Hoppas det hjälper mig slappna av lite inför tentan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0