Nyårsafton

Har varit nere i Skåne i nästan en vecka för att fira nyår och mysa med pojkvännen, därav låg aktivitet på bloggen. Det blev ingen stor fest för mig på nyår utan jag och Alex var hemma hos honom och lagade god middag, drack lite drinkar och myste. Jag fick också en jättfin nyårspresent av honom , nämligen en pandoraberlock till mitt armband. Vid tolvslaget gick vi ut i mörkret för att skicka upp ljuslyktor och titta på raketerna. Tyvärr blåste det för mycket så det slutade med att vi jagade brinnande eldklot istället för att titta på fina ljuslyktor som svävade upp i luften. Blev inte riktigt som vi tänkt oss, men definitivt roligare! Efter det lekte vi lite med våra gigantiska tomtebloss och hade kul med kamerans långa slutartid som ni ser på bilderna nedan. Men nu är jag hemma igen och nu blir det att plugga röven av mig för om en vecka är det tenta på precis varena liten del i hela kroppen och hur den fungerar, det ni! Tyvärr slarvar jag med pluggandet då det kommer mer intressanta saker i vägen. Igår var jag tex hem till Cissi på kvällen för att titta på filmen Dear John och tjejsnacka lite. Idag var jag iväg till vällingby med Malin och kollade in sminkrean. Men nu ska jag läsa  om gluteus maximus(rumpmuskeln) som värker efter att ha suttit på den i några timmar och pluggat! Här har ni bilder ifrån min nyårsafton:

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jätte fina bilder på dig med ljusen! lägg upp på fejjan vettja:) <3

2012-01-06 @ 20:25:01
URL: http://lovewillgetyouhigh.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0