Ny Stad

Hej alla glad nu är jag Skånebo och språket sätter sig redan. Jag och Alva pratar redan skånska till och från och något som är extra kul att säga är Gunnebo . Dom säger nämligen det så jäkla glatt men härlig skånska på bussen. Igår när jag kom hit stod Alva och Alex och väntade på mig. Vi åkte hem till Alva lagade lite mat tog några öl och umgicks. Hon bor superfint! Idag har jag varit på skolan och fått lite information. Efter skolan utforskade jag centrum, köpte en belöningspresent till mig själv och tog en fika. Imorgon börjar jag på riktigt och ska få träffa min basgrupp, jag hoppas det finns roliga människor där. Dock är mina vänner från KI svårslagna, sorgligt att inte få gå med dom längre :( nu sitter jag och väntar på att Alva ska komma hem. Hitta förresten nyss ett brev som jag fick från en vän när jag flyttade till Kiruna! Och nu sitter jag här snart 3,5 år senare och har precis flyttat till Lund!!!!
Såhär ser det ut i lägenheten, inte så mycket saker ännu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0