9 Januari

Helgen gick snabbt och gick åt till att plugga samt utforska O'Learys som öppnat i Vällingby med Mumin. Det märktes att vi inte riktigt hade åldern inne då det bara var medelålders där men trevligt hade vi! Idag har jag haft klinisk examination i blodtryckstagning som jag klarade. Nu är det bara den stora tentan kvar på fredag sen är kursen slut! Jag hoppas verkligen att jag klarar den för det hade varit riktigt surt att läsa om allt igen. Jag har även varit och tagit andra sprutan mot hepatit A & B och ringt till Lunds Universitet! Det har jag glömt att skriva här men jag hoppas på att flytta till Lund nästa vecka och fortsätta mina studier där. Jag har fått meddelat att jag är 1:a reserv men idag fick jag reda på att det inte riktigt stämmer. Dom har nämligen tagit in 15 för många nu till våren så det vill till att alla dessa först hoppar av innan jag får mig en plats. Fast sen så verkade det som hon ändå kanske skulle kunna luska fram en plats till mig så jag ska ringa tillbaka till henne på fredag för besked. Jag sa att jag kunde sätta mig direkt på tåget och åka och att jag redan hade någonstans att bo vilket jag tror var ett plus i kanten. Så nu gäller det bara att vänta tills på fredag, jag hoppashoppashoppas verkligen att hon har bra besked att ge mig då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0