25 Februari

Här kommer en kort sammanfattning om vad jag haft för mig sedan sist! Jag har varit mycket ute på landet med Alex och det börjar bli jätte fint nu när våren börja smyga sig närmare. Jag har också varit ute och festat med trevliga människor. Förra fredagen var en händelserik dag, det började med att jag och alva var på förfest hos läkarstudenter som hade fetaste lägenheter med discolampor, strobelampa, discokula och rökmaskin! Och på detta bjöd de oss på goldshots, shots med guldblad i snobbigt värre! Efter det gick vi ut på Göteborgs nation och dansade gärnet ett tag tills vi blev hungriga och gick till donken. Och ja donken var en händelserik upplevelse som jag inte ska tala om här....Igår var jag också ute, vi började med rymdförfest här hemma hos mig och alva. Sen åkte jag till skolan för att ha tentafest med mina kursare. Vi gick till Hallands Nation och dansade och hade jävligt kul. Har tyvärr inte mycket bilder ifrån dessa roligheter eftersom jag glömmer bort att ta upp kameran! Och så har jag varit på dejt med Alex! Vi var först och gymmade, sen gick vi till en restaurang som hette Wasabi och åt japansk mat. Efter det gick vi och såg En gång i phuket på bio. Nej nu har jag inte mycket mer kul att berätta så nu ska jag återgå till att vara bakis med Alva och Lukas och ikväll ska jag hem till Alex och kolla på Melodifestivalen. Imorgon bär det av mot Stockholm för att opereras på måndag!. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0