Operation

Igår var jag alltså på Sabbatsbergs Sjukhus och opererade min handled. När jag kom dit trodde jag att dom bara skulle lägga lokalbedövning och det blev en läskig överraskning när dom skulle söva mig. Under operationen fick jag ha jätte sexiga kläder som ni ser nedan. Operationen gick bra och jag åkte hem senare samma dag lite halvt groggy men blev bättre mot kvällen. Inatt har jag sovit med handen på en hög kudde för att undvika att den ska svullna och jag måste även göra handgympa varannan timme haha. Dom har bedövat den med något som skulle hålla i tre dagar så jag känner inte när jag nyper i den, känns rätt obehagligt. Men trotts det har den börjat göra mer och mer ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0