Helgen som gått

Och så var denna vecka slut. I helgen har jag hunnit med ganska mycket faktiskt. I fredags kom Alex hit så åt jag han och Alva hamburgare och drack vin. När vinflaskan var näst intill slut satte vi oss på bussen påväg till Alex som gick i min klass på rymd. Där var massa andra rymdare också så vi satt och pratade med dom i några timmar innan vi tog taxi hem. Det var så snorsnuskigt kallt ute att det inte var värt att åka buss. Igår följde jag med Alex hem och vi år supergos middag och kollade på melodifestivalen med hans familj. Jag måste säga att det var grymma låtar som gick vidare. Det märks att standarden på låtarna höjts en aning. Idag har jag faktiskt åkt skridskor vilekt faktiskt gick ganska bra. Jag ramlade inte i alla fall! Imorgon ska jag till sjukhuset för att göra praktiska övningar vilket ska bli skitkul :) Hoppas ni haft en bra helg!
Det är inte så rangligt som det ser ut, jag gör faktiskt dance moves!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Stiligt

2012-02-06 @ 21:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0