2 Februari

Nu har jag bott i Lund i 2 vckor, tänka sig vad tiden går rasande fort! Sedan sist har jag varit med på sista delen av nollningen(missade ju första eftersom jag var reserv), dansat ute på nationerna, gått på finsittning, kollat på nya Stig Helmerfilmen, varit i Helsingborg, fått influensan och ja nu sitter jag i min lurviga onepiece och har faktiskt pluggat för första gången sen jag flyttade hit! Jag har även hunnit med att söka lite lägenheter i hopp om att få något eget, även om detta verkar vara näst intill en omöjlighet i denna stad. Jag har verkligen varit jätte dålig på att ta bilder under min tid här i Lund men här är två bilder som min fadder tog, dålig kvalié men glada människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0