1 Augusti 2012

Shit det svider i plånboken att vara social och gå ut och äta tre dagar i rad! Men jag har i alla fall haft det otroligt trevligt med mina vänner. Igår var jag ute med Mumin och åt middag och satt ute och tog ett glas vin under en filt. Det blev en tidig kväll men mysigt var det. Idag har jag bara packat för snart åker jag till England! Det ska bli så himla kul att komma dit och vi har en rad olika saker planerade redan. Bland annat ska vi in till London för att kolla på OS! Har aldrig varit riktigt intresserad av sport men att vara där på den stora OS arenan i London ska ju bli hur häftigt som helst! Vi ska även gå runt i The Olympic Park där alla arenor ligger och kolla lite och bara känna stämningen av OS. Vi har även planerat att åka ut till Isle of Wight som är känd för sin natur och Osborne House som vi ska besöka. Får berätta mer när jag kommit hem igen!:) 
Idag firar även jag och Alex 3 år och 8 månader, sjukt hur fort tiden går! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0