Underbar helg

Helgen har varit underbar med fint väder och en massa kärlek! Jag och alex har väl inte gjort något sådär speciellt utan bara umgåtts och tittat på film. I lördags såg vi filmen Water for Elephants som jag starkt kan rekommendera för den var verkligen jätte bra! Till och med alex som var riktigt skeptisk till den från början tyckte att den var jätte bra! Tidigt imorse åkte han tyvärr med tåget hem till skåne och vardagen började igen för att jobba. Just nu så är min brorsa här och försöker få igång morsans gamla stenåldersmaskin som man spelar vinylskivor på. Ikväll så ska vi hem till pappa på lite fika. Hoppas ni får en bra kväll :)
Här kommer lite fina höstbilder ifrån vår knaspromenad i lördags då vi bland annat kramade träd hehe :)


Kommentarer
Postat av: ida

det är viktigt för njurarna att krama träd varje dag :)

2011-09-26 @ 19:01:26
URL: http://ikb.blogg.se/
Postat av: vic

jomen precis, sånt man lär sig som sjuksköterska vettu :)

2011-09-26 @ 22:59:19
Postat av: alva

ååh, blir så glad o se bilder på er :D saknar er så mkt!! hälsa alex att jag varje kväll ligger o väntar på att han ska fickringa igen....

2011-09-27 @ 17:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0