Första tentan: Check

Nu är första tentan gjord och inlämnat och jag tackar gudarna för att det var en hemtenta så att jag kunde ligga hemma i sängen under täcket och göra den. Den kändes inte speciellt svår när man gjorde den, fast så ska man inte säga för då kommer det säkert ha gått jätte dåligt istället. Hur som helst är det skönt att den är över nu och att det gick bra trots att jag är sjuk. Tyvärr får jag inte vila nu utan måste masa mig ut eftersom jag har en inbokad fotografering inne i stan på eftermiddagen jag måste gå på. Fotot ska sitta på mitt etjänstekort som jag behöver till min fältstudievecka på ett sjukhus som jag har om några veckor och det börjar bli lite brådis att fixa detta.Hoppas att ni alla har en bra dag och att det gick bra för alla andra blivande syrror på tentan!

Kommentarer
Postat av: ida

Duktig flicka, det gick säkert jättebra på tentan för du är så smartig (:

2011-09-20 @ 16:20:42
URL: http://ikb.blogg.se/
Postat av: Vic

får hoppas att jag var tillräckligt smart att kryssa i rätt ruta!:)

2011-09-20 @ 16:59:00
Postat av: Anonym

åh, de är så konstigt att du faktis sitter o pluggar om dagarna :) men gött o ha gjort första tentan ;D du är så duktig victoria! puusspårej

2011-09-23 @ 15:23:01
Postat av: denåvanför

// alva :D

2011-09-23 @ 15:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0