28 September

Har varit ledig nu tisdag och onsdag och har sysselsatt mig med lite olika saker. Igår var jag hos doktorn och fick besked om att jag ska få opereras för att förhoppningsvis slippa fortsatta problem med min handled som jag haft i åratals, mycket glädjande besked! Och inte nog med det, när jag kom hem ifrån doktorn fick jag reda på att jag nästan satt fullpoäng på första tentan och därmed fått högsta betyg! Idag har jag därmed firat detta med lite för mycket slöseri av pengar. Först var jag och malin iväg till ett mycket skumt outlet som låg mitt i industriområdet där provrummen bestod av ett rum där alla kvinnor skulle byta om samtidigt. Det kändes lite skumt men kom iväg därifrån med två söta blusar för 200:-, dom hade kostat 600:- styck så det var ju fyndigt. Efter det tog vi en fika och sen åkte jag vidare till vällingby vilket visade sig bli en dyr resa. Där hittade jag nämligen en jacka, en kofta och en ny handväska för priser jag inte tänker skriva här för jag lever i förnekelse för vad det egentligen kostade!!! Imorgon är jag också egentligen ledig men då ska jag hem till en klasskompis och göra grupparbete. Hoppas ni haft en bra dag!
Här är några av de saker som fick följa med mig hem idag, glömde dock ta kort på blusarna från outletet
Jacka från MQ- gör sig inte riktigt på bild, är mycket finare i verkligheten
Kofta från MQ
Väska från NYPD

Kommentarer
Postat av: ida

ååååh vad duktig du är victoria!! :D:D får man högsta betyg förtjänar man allt lite shopping tycker jag (:

2011-09-29 @ 08:57:22
URL: http://ikb.blogg.se/
Postat av: sölve-alva

Grattis till högsta betyg på första tentan! :D inte illa duktiga victoria! du kommer att bli en super sjuksköterska som ska få ta hand om mej, o förlösa alla mina barn :D kram!

2011-09-29 @ 12:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0