Shopping

Idag var en kort dag i skolan så efter åkte jag till stan och träffade Malin. Det blev en shoppingtur och jag hittade två jätte fina saker! Blev en fin blus ifrån Stockh LM med fint halsparti och en supermysig kofta från VILA, det blir skön i vinter. Köpte även en balsamkaka och en dush jelly på LUSH. Jellyn är typ som slajm som man hade när man var liten fast det är en tvål, coolt! Dom har så otroligt mycket spännande saker som man inte visste fanns så jag och malin blev kvar där ett tag för att lukta och känna på spännande saker. Blev inga pangbilder på det jag köpt direkt men här är dom i alla fall:

Kommentarer
Postat av: a

ooh, najs vic! jag vill ha den kofftan, ser sjukt mysig ut! :D

2011-10-27 @ 13:11:04
Postat av: vic

den är sjukt mysig :D

2011-10-27 @ 20:21:42
Postat av: kurdilele <3

fin bild:)

2011-10-29 @ 17:09:12
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0