IPHONE 4S beställd!

I helgen har jag varit nere i Skåne och haft en mysig tid med Alex. Vi har inte gjort något speciellt utan mest bara umgåtts. En dag åkte vi till Väla som är ett stort köpcentrum utanför Helsingborg. Vi var mest där för att kolla på den nya iphonen som släpptes i fredags men den fanns såklart bara att köpa med abonnemang ute i affärerna. Men för cirka 5 minuter sedan beställde jag faktiskt en Iphone 4S på applestore så om lite mer än en vecka är jag ägare av den!!! I helgen köpte jag och alex varsin gräddbulle på en så kallad gräddbulleria som fanns i skåne. Jag fick världens idiotstämpel för att jag inte visste vad en gräddbulle var. Hade aldrig hört ordet förut, har ni hört det eller är det en skånegrej? Nu vet jag att gräddbulle är samma sak som det jag kallar mums mums :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0