Veckan som har gått

I veckan har jag haft fullt upp med saker. I tisdags var jag och Alex och mamma i storkyrkan och tittade på världens vackraste luciatåg. I torsdags var vi och shoppade julklappar. Och i fredags var jag på min Farmors begravning. Det var sorgligt och alla känslor kom så intinsivt när prästen sjöng psalmer och pratade om Farmors liv. Men det var en jättefin begravning. Kistan var så vacker med alla blommor och jag tror och hoppas att Farmor har det bättre nu.
I går var vi iväg på julbord på en golfklubb och åt oss tjocka. Påväg hem var vi så tjocka så att alla inte fick plats i bilen, brorsan och Henke fick sitta i bakluckan. Så kan det gå haha. Nu sitter jag och väntar på att Alex ska komma hem. Han har varit iväg och träffat sina kompisar och gjort sånt där killgöra. Här får ni några bilder ifrån julbordet igår:

Kommentarer
Postat av: a

åh va mysigt! :D Hälsa Alex och familjen

2011-12-19 @ 12:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0