Utlandsstudier

Idag har jag varit på informationsträff om studier utomlands. Jag har mest sagt att jag vill göra det någon gång men inte tänkt på det sådär jätte mycket men efter idag är jag jätte taggad på att åka! Ställen som jag har chans att åka till är Australien, Indien, Afrika och typ alla länder i Europa. Eftersom jag inte är en sån där topp student som kommer ha bäst betyg i allt och engagerat mig i tusen olika saker på skolan så kommer jag inte komma längre än i Europa troligast. Men jag tyckte att Bournemouth i England och Dublin på Irland lät jätte mysigt! Ska söka till den 15 Februari så får vi se vad som händer! Hoppas ni alla har det toppen!

Kommentarer
Postat av: sölva

waw, fan va roligt om du får fara utomlands :) låter helt suveränt. hoppas du har de bra, jag tycker du är super duktig som pluggar! PUSS :)

2011-12-07 @ 11:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0