Ny teknik är bara problem

Ny teknik är bara skräp! Har haft min Iphone 4S i mindre än en månad och nu går det varken att ringa till eller från den eller att skicka sms. Så i princip är den för tillfälligt bara ett jävligt dyrt game boy med roliga spel, men helt oanvändbar som telefon.... Visste inte att det inte funkade förrän Cissi ringde på min hemtelefon för att hon inte fick tag på mig på mobilen. Och på den syns det inte alls att någon har ringt. Så imorgon blir det ett argt samtal till Apple!

Kommentarer
Postat av: RockMamma

Det kan ju vara abonnemanget som är knas också...

Android nästa.... :-)

2011-12-08 @ 21:58:58
Postat av: vic

abonnemanget funkar i min gamla så det är telefonen det är fel på:(

2011-12-09 @ 14:36:01
URL: http://homeiswhereverimwithyou.blogg.se/
Postat av: a

:) ring till mej på 0771-400200! jag kan telefonsupporta alla android , Iphone är inte min grej men vi kan ha en jävla trevlig pratstund iaf! :D

2011-12-10 @ 18:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0