Julgransklädning och julbak

Idag har jag varit ledig och dagen började med att klä julgranet.Det var ett rent helvete att sätta i julgransljusen, fick börja om säkert 3 gånger. Men nu står det klädd och fin i alla fall. Sen kom Björn och Mirjam och vi åt lunch för att sedan sätta igång med julbak. Jag och Alex bakade marsipanbollar, kola och pepparkakor. Björn och Mirjam bakade mintbollar och några nyttiga kakor. Efter det åkte jag till centralen och vinkade hejdå till Alex som åkte hem till Skåne idag. Jag köpte även dom sista julklapparna så nu är jag redo inför julen! Imorgon är sista dagen i skolan och jag börjar inte igen förns 2 Januari. Men bara för att jag inte behöver gå till skolan skulle jag inte kalla det jullov för jag har massor att göra och tenta direkt efter jul...Här har ni lite bilder på det vi bakat:
Jag vet att de är fula haha!

Kommentarer
Postat av: a

O, GUD. mata mej med dedära! ':O

2011-12-21 @ 12:18:10
Postat av: vic

gapa stort alva!!!!

2011-12-21 @ 22:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0