En snorig vecka

När jag kom ner till Skåne i måndags så hade jag och Alex en riktig myskväll efter att inte ha setts på över 1 måndag. På tisdag förmiddag åkte vi till Jysk och köpte varsin ny kudde, lite örngott och en badrumsmatta. Resten av dagen spenderade jag med storstädning av lägenheten medan Alex åkte och jobbade. På kvällen började jag dock må dåligt och har legat och varit sjuk sen dess. Fick en släng av öroninflammtion också och var på vårdcentralen igår men det enda läkaren gjorde var att göra så det började göra ännu mer ont. Tack och lov är det bättre idag med öronen men jag känner fortfarande att febern inte försvunnit ännu. Måste ju bli frisk tills imorgon då Malin kommer hit!!! Hoppas det är bättre med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0