Shopping på Make up store

Idag har jag varit ledig och åkte därför iväg med malin till vällingby. Dom hade 40 % på allt på make up store så jag och malin gick loss där. Kom därifrån med en foundation, wonderpowder, en rouge/ögonskugga och något papper som tar bort glansighet. Allt för 500 spänn, låter kan mycket men kan ju säga att bara det där pudret kostade så mycket utan rea.... Så det var fyndigt! Köpte även en borste på kicks och ett träningsband! Nu ska jag koka lite te och mysa framför tvn i höstrugget!

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Var med och tävla om snygga tygkassar i min blogg om du känner för det :)

2011-11-08 @ 21:51:57
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: CELINAS NEW YORK

Hejhej!



Just nu säljer jag ringar från Marc by Marc Jacobs LIMITED EDITION, inköpta från butiken i NYC (där jag bor).



Spana in länken här för bilder: http://celinas.se/2011/october/saljes-marc-by-marc-jacobs-nemo-nisi-mors-ri.html



Jag har allihopa och i alla storlekar - så maila eller skriv en kommentar i det länkade inlägget.



Ha en trevlig kväll! /Celina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0