En natt för 3 år sedan

Nu ska jag försöka göra en lång historia kort:För exakt 3 år sedan gick jag och Ida mitt i natten på en spontanfest uppe i Kiruna. Vi skulle egentligen precis gå och lägga oss bär vi blev uppringda och tvingade att komma. Men något drog mig dit ändå så vi gick i kylan. Detta visade sig vara ett mycket klokt val eftersom det slutade med att jag och några till hamnade på Alex rum. Jag hade aldrig pratat med honom annat än på fester då. Jag brukar dessutom vara blyg bland killar men vi kunde prata som om vi kände varandra på en gång. Vi satt uppe hela natten. Jag och Alva som då bodde ihop hade sagt att vi skulle kolla på julkalendern på morgonen efter då det var 1 december. Vi blev då inbjudna att göra det hos Alex som hade en tv. Så varje dag i december för 3 år sedan tassade jag och alva iväg tidigt på morgonen med våra täcken upp till Alex och tittade på julkalendern. Den var egentligen jätte dålig men det var så himla mysig ändå. Detta var historien om hur jag och Alex började träffas. En ganska söt början tycker jag :) Imorgon är det vår 3 årsdag och jag ska åka ned för att fira den med honom. Men nu ska jag sova :)


Kommentarer
Postat av: Alvz

En av de absolutly, totally, mysigaste minnena jag har; att vakna i ditt rum på J, till Jadde - Sunshine. "in youre eyse i see the sunshine.It's so bright that I can't see", sen vira in sej i sitt stora täcke och gå ut till H ingången för att sen sitta hos alex och morgonmysa framför Skägget i brevlådan. Jag skulle göra vadsomhelst för att få uppleva de igen :') Gratulerar er båda till 3 år tillsammans <3

2011-12-01 @ 10:25:40
Postat av: Mam

Grattis på 3-årsdagen!

2011-12-02 @ 18:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0