Bilder från Sittningen

Haha jag är verkligen en kass fotograf när jag är ute och festar. För det första glömmer jag bort att ta fram den och ta kort så jag har inte en enda bild ifrån själva middagen. Sen när jag väl tar fram den råkar jag sätta den så några blir svartvita och blurriga! Och vill nämna att det här var det absolut sämsta tillfället att ta kort på mig den här kvällen eftersom min outfit ändrats för det var för varmt, sminket kladdat, jag har fått fejkblod överallt och bara allmänt ickecharmigt! Hur som helst hade vi en skitrolig kväll! Middagen var lite lam men eftersläppet var riktigt lyckat och hemfärden var lite av ett äventyr. Vi fick skjuts hem men av någon anledning lämnades jag och två till mitt ute i skogen. Dom skulle bara köra och lämna en annan och sen komma tillbaka, men vi blev lite oroliga att dom inte skulle hitta oss igen. Så där låg jag, rambo och en förrymd fånge vid vägkanten mitt ute i ingenstans och kollade på stjärnorna mitt i natten. Som tur var kom dom ju tillbaka och det var riktigt skönt att få skjuts hem!

Kommentarer
Postat av: a

säxi! :D fan va jag blir festsugen victoria!

2011-11-09 @ 22:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0