9 November

Idag har jag varit ledig igen fast den här gången har jag faktiskt utnyttjat de så kallade självstudiedagarna vi har och skrivit på examinationen som ska in om en vecka. Imorgon har jag bara ett seminarium och börjar klockan två, riktigt skönt. Efter skolan ska jag in till stan och träffa Mumin, vi ska sätta oss på någon bar ta ett glas och prata. En annan kul sak är att jag nyss fick ett efterlängtat mail ifrån apple! Det stod att min iphone är skickad och kommer imorgon, glad flicka!!!! Nu ska jag ta en dusch och sen sova. Hoppas ni alla haft en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: a

gud va duktig du är! :D Jag vill oxå ta ett glas med dej o mum! pusssss

2011-11-09 @ 22:13:45
Postat av: vic

ja alva nu var det alldeles för länge sen vi gjorde det!:(

2011-11-10 @ 10:18:10
URL: http://homeiswhereverimwithyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0