21 November

Alex och jag har haft riktigt mysigt men han var tvungen att åka hem idag för att jobba. Vi har mest tagit det lugnt hemma men igår var vi och åt på pizza hut och gick sedan och såg på Breaking Dawn. Tyckte den var skit bra! Inte alls lika barnslig som dom tidigare filmerna. Idag har jag börjat en ny kurs som handlar om kroppens anatomi och fysioligi. Känner tack vare biologin och kemin på gymnasiet igen det mesta än så länge. Det har varit onyttiga dagar nu när Alex varit här. Därför tänkte jag försöka vara lite nyttig idag och har precis kört ett träningsprogram på mobilen och nu ska jag lägga mig framför en film med lite godis; nämligen frukt och grönsaker! Supergott! Ha en bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: a

Go Grönt Gödis! :D

2011-11-23 @ 10:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0